با شرکت بیش از هزار نفر برگزار شد :

همایش پیاده روی خانواده در روستای گزدان 



به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به همت ناحیه مقاومت بسیج و بسیج ورزشکاران  بسیج خواهران  و همکاری اداره ورزش وجوانان و امور ورزش بانوان  ، بخشدار مرکزی دهیار روستای گزدان همایش پیاده روی خانواده با شرکت بیش از هزار نفر در روستای گزدان بخش مرکزی جاسک برگزار شد‌. 
   
به گزارش صبح ساحل، در این همایش که فرماندار جانشین فرمانده بسیج،  بخشدار مرکزی مسول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ، رئیس اداره ورزش و جوانان ،  مسول امور ورزش بانوان و مسول بسیج خواهران دهیار گزدان حضور داشتند به چهل چهار نفر جوایز نفیسی اهدا شد.
در این  همایش  نکویی زاده جانشین بسیج جاسک گفت:  انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انقلابی مردمی  است  و مردم ولی نعمت این انقلاب هستند. 
دشمن این انقلاب در صدد ضربه زدن هستند ولی با یاری خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری  تمام نقش های دشمن خنثی شده است.
جانشین بسیج جاسک اظهار داشت:  برگزاری همایش های پیاده روی موجب شادابی و نشاط تندرستی آحاد جامعه می شود. 
وی از مسولین برگزاری این همایش تشکر کرد و از حمایت های فرماندار ، بخشدار مرکزی و همکاری دهیاری روستای گزدان و اداره ورزش وجوانان و امور ورزش بانوان تقدیر. کرد .
مسول نمایندگی ولی فقیه در بسیج جاسک در خصوص خدمات خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی بیان کرد و گفت:  ورزش جامعه را سالم می کند  و سالم سازی جامع با ورزش میسر می شود.
  در برگزاری این همایش احمد ارجمند، خلیل مرادی ، 
خانم ها راهی زاده ،حکمت پناه،  شهدوسنی و  باژرنک دهیار روستای گزدان،  پایگاه بسیج روستای گزدان  همکاری خوبی داشتند.
همایش پیاده روی خانواده در روستای گزدان 
همایش پیاده روی خانواده در روستای گزدان 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها